mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Måste rycka upp mig

Publicerad 2014-04-24 20:05:17 i Allmänt,

Jag trivs inte med mig själv... Är inne i en nere period.. Och det vill jag inte! Jag är lycklig annars,har ju en underbar dotter och en underbar fästman! Men jag som... Mig själv jag inte trivs med.... Och alla dessa funderingar,problem hela tiden.... Japp,att logga in på försäkringskassans sida gjorde succèn... Mitt humör är nere... Vill inte säga summa,men min föräldrapenning är skit och ingenting 😢 och det gör mig riktigt ledsen och stressad! Jag måste hitta på nånting att få extra inkomst hemifrån för att pengarna ska räcka för dom viktigaste sakerna! Jag vet en del skulle säga att ja,men det löser sig! Nej,det gör inte det!! Är less, i hela mitt liv har jag fått kämpa, i hela mitt liv har jag jobbat så det ska bli bättre för andra för skit och ingenting! Oftast när jag jobbade var för att ha råd att åka på jobbet! Och nu också i sista några år.... Äh,vill inte ens gå in i det där.... När man sitter i en situation man hatar, man aldrig velat hamna i och ser absolut inget utväg, då blir man less! Och vill inte höra att ja,men det löser sig, det blir bättre... Det har jag fått höra i många många år och det förändras inte,händer ingenting... Av ingenting , det jag inte har kan jag inte göra det som måste göras för framtiden.... Och efter många många års försök och tänkande och letande vet man inte vad man ska göra,hur man ska fixa... Och jag vill inte vara beroende av andra, jag vill kunna lösa det här själv, men tyvärr kan inte 😢 och det sliter i hjärtat,jag känner mig mindre, jag känner mig som en förlorare.... 

Och andra är vikten... Sedan sessan har kommit jag gör ingenting än äter och äter och äter... Usch.... Så nu har jag gått upp säkert.. Har ingen våg hemma,men måste införskaffa en... Jag tror att det är min kropp som behöver allt för att återhämta sig, trots allt jag har inte kunnat äta i ca 2 månader innan förlossningen... Men jag måste skärpa mig och gå ner i vikt för att må bra! När man är gastric bypass opererad och vägde 142 kilo en gång i tiden, då blir man mindre glad för det lilla minsta uppgången! Jag MÅSTE gå ner i vikt,så är det! Hjärnan är konstig och är rädd att jag hamnar där uppe igen,där jag började! Jag känner mig tjock, och alla dessa jävla hängande överskottshud!!! Usch!!! Jag vägde 73 kilo ett pr sedan,som jag trivdes ganska bra med och var aktiv! Nu är jag inte aktiv och väger säkert minst 85 😢😢😢😢 nej fan,jag måste hitta tillbaka till det gamla... Men för det måste man ha ekonomin också så jag kan äta nyttigt som jag gjorde då när jag mådde bäst! Att nyttighet ska kosta så jävla mycket! Och nu inte det som är prio ett,det är Linnéa som kommer först, det är hon som jag vill ge allt, jag kommer senare.... 


Näe,usch vill inte ens skriva längre... Idag mår jag kass!! Men så är det, alla har såna dagar! Man kan inte alltid vara på topp! Så är det bara....

Over and out

Kommentarer

Postat av: ♥ Tirja ♥

Publicerad 2014-04-24 21:58:58

Åh hjärtat!
Önskar jag kunde trolla fram något så det löste sig!

Vikten ska vi fixa, vi behöver det ju båda två! <3
Du är duktig, både med mat och på att motionera! Så det kommer gå, vi får stötta varandra!

Kram! <3

Svar: Tack fina du!! ❤️

Ja,vikten kommer lösa sig förr eller senare... Måste bara verkligen skärpa mig😊 ja det får vi göra, absolut! 😊❤️
Susanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela