mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Äntligen hemma!

Publicerad 2014-02-21 14:46:31 i Allmänt,

Nu är vi äntligen hemma, fick lämna sjukhuset! Det går bra med maten än så länge, så hoppas att det fortsätter såhär! Inte allt är full igång med tarmarna än, men tar i småsteg. Gustav (läkaren) gjorde ett tillväxtultraljud innan vi fick åka hem och våran prinsessa har växt så bra! Nu är hon bara -5% mindre än medel och väger runt 2300 gram nu! Är så stolt över sessan!❤️ Jag på andra sidan gått ner ca 4 kilo, men det för inget😉 läkaren berättade att dom hoppas att det kommer hållas ig nu, men vi ska veta att om det inte blir helt bra eller blir sämre igen då är det bara att åka på fl på en gång och vi ska inte oroa oss över att ta ut sessan, för att det är inget problem! Nu är det 35+0 veckor idag så det är bra! Men då sa jag att hoppas vi inte ses för än om 5 veckor när det är dags för förlossningen!😉 Linnéa är så tuff , en riktig kämpe! Hon gör så bra och riktig pigg tjej igen!❤️ Kan inte vara lyckligare! Men barnmorskan kommer få,höra det här! Usch är så arg och förbannad! Men ska inte låta det här att ta min lilla energi just nu! 
Jag mår okej.. Är väldigt trött än, har ont efter 2-3 minuters stående/gående, men det bero på ryggen och foglossningen med... Maten fungerar så länge jag tar det lugnt. Försöker få i mig all vätska jag behöver utan att få kramper. Jag ska kämpa ut det här, bara 5 veckor till! Annars så är jag riktigt rädd att det kommer hända igen! Jag vill inte gå igenom det här igen! Hemska dagar, smärtan, oron, inte vetandet hur det ska gå för oss.. Men har diskuterat mycket med Tomas med, så vi har kommit överens om att: om vi ser att det börjar bli jobbigt igen, det går inte som det ska då åker vi in på en gång och vi absolut inte låter det gå såhär långt som det gick nu! Känns så tryggt att ha han, att han stöter mig, att han ha koll på mig! Älskar han så otroligt mycket!!! ❤️ Vet inte vad jag skulle göra utan honom!! Han är min klippa! Och tack alla för all stöd i dom här dagarna, våra familjer har varit underbara❤️ 

Vi bestämt oss för att fira lite: så jag har ringt till Barnens Land och imorgon är vi välkomna för att hämta våran vagn!!!!😊❤️ Det behövs, lite firande! Så imorgon kommer vi få hem den här skönheten : 


Nu är det viloläge här, tror ska sova en stund faktist... Så himla skönt att få vara hemma!😊❤️ 


Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2014-02-21 14:54:05

Vad härligt att det går bra och hoppas det får göra det tills tiden går ut :) Ha det så gott! Kram till er

Svar: Tack Anette!!😊 kram kram
Susanna

Postat av: ulla

Publicerad 2014-02-21 15:52:36

Så skönt att ni är hemma och ta de nu väldigt lugnt! Du vet var vi finns....
Kram♡

Svar: Tack! ❤️kram
Susanna

Postat av: ulla

Publicerad 2014-02-21 15:56:08

O du.....jag längtar tills jag får låna den fina vagnen med finaste Linnéa i och göra en solskenspromenad:-) Okej.... du får gärna följa med....:-p

Svar: 😊😊
Susanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela