mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Läkarbesök imorgon

Publicerad 2014-02-10 12:30:43 i Allmänt,

Pratat med hc, ska få träffa en läkare imorgon. Del pga det här: 
Går inte att ta så bra bild på den.

Och del pga mina prover. Pratat med barnmorskan också (hon precis tänkte ringa till mig när jag ringde), hon sa inte vad visade mina blodprov, bara att läkaren ville att vi ska ta nya prover och kolla B12 också. Är lite orolig om jag ska vara ärlig. Så imorgon ska jag in på lab och ta prover. Bm tyckte att bäst att göra så, så läkaren hinner få svaren redan i veckan och jag behöver inte vänta tills på fredag så bm ska ta proverna när vi ska dit. Kanske man får svar redan på fredag då! Och hon sa att jag måste ta upp allt med Cecilia (så heter läkaren jag ska träffa med) imorgon om att jag är bara tröttare och tröttare, mer sömnig, har illamående så fort jag äter något, svårt att äta, behålla mat / vätska... Så får väl se vad som kommer hända! Att jag mår som jag mår just nu jag bryr mig inte.. Jag menar att det blir bättre, jag vet att det kommer gå bättre så fort sessan är ute! Jag vill bara att sessan ska må bra därinne, hon lider inte av att mamman mår lite dåligt! Och att hon får i sig all näring hon behöver för att växa och bli stark! Just nu det är den enda jag bryr mig om! Jag!?jag klarar mig, jag är stark och som sagt allt kommer bli under kontroll igen så fort hon är ute.. Eller efter har ammat klart😊 

Så får väl se vad händer imorgon. Är så sugen på en promenad, det är så fint väder ute! Undrar om jag ska våga ut mig... Jag tror jag ska... Får väl vara försiktigare än sist och gå inte lika långt, halva skulle räcka tror jag. Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna igen😊 vilken lyx att bli bjuden på en måndag! Och igår var det samma sak😊❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela