mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Läkarbesök

Publicerad 2014-02-11 12:23:30 i Allmänt,

Läkarbesöket,provtagningen avklarad... Men blir en ny läkarbesök redan imorgon. Med foten kan dom inte göra nånting för än efter förlossningen. Hon sa att det är en cysta jag har där ch för att kunna gå vidare måste dom röntga, men det kan dom dom inte nu. Så blev order på mycket vila, lite belastning och jag måste använda kryckorna om jag skulle gå längre, mycket och om det skulle göra mera ont. Annars allt annat med illamåendet, att jag inte kan äta/dricka riktigt och att jag är tröttare och sömnigare hela tiden tar vi imorgon när hon har fått svar på blodproverna. Då kommer vi ta allt sånt. Det känns bra. Jag får tänka/ gå genom allt såjag inte glömmer nånting imorgon. Nu jävlar vill jag ha hjälp så jag slipper må såhär. Är så fruktansvärt nyfiken på vad proverna kommer säga om mina värden. Jag tar mina vitaminer som ska och ändå är det inte bra. Men dock lillan tar med mer och mer så... Jaja får väl se vad händer imorgon.

Annars idag är en riktigt trött dag.klev upp med älsklingen 05:50, somnade om 06:40, vaknade 08:35..åkte till Krokom på hc och där somnade jag medans jag väntade på läkaren. Hmm... Nu ligger jag i soffan och halvsover så tror att det blir en liten sovstund nu. Idag, sedan kl06 fram till nu (12:15) har jag fått i mig: 2 bananer, 2 knäckebrödmacka med ost och paprika och en mjukbröd macka med ost, gurka och kalkon pålägg. Är ganska nöjd än så länge! Illamåendet kommer så fort jag har ätit men allt det här har jag ändå fått behålla nu! Lycka! Illamåendet är inte det roligaste, men jag är nöjd  länge jag får i mig mat och behöver inte kräkas upp! 

Jag hörde att magsäck opade oftast får jobbigare graviditet med mera besvär, men jag vet många som har riktigt bra som vanligt ändå. Det jag hoppades på, men kanske nästa blir bättre!😉 nu vet jag vad som kan vänta, vad som kan hända så kanske kan bli lite mer förberedd nästa gång. Men nu vid första barnet allt är så nytt så man visste inte riktigt vart man ska ta vägen, hur man ska göra... Men det är fortfarande det bästa som har hänt och jag njuter av graviditeten så mycket jag kan! Älskar när hon håller på och dansar runt där inne! ❤️ Finaste miraklet i vårat liv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela