mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Nu är det Mars

Publicerad 2014-03-03 07:49:55 i Allmänt,

Äntligen det är Mars och det betyder att våren är på g... Vädret är fint, strax över 0, men det snöar en del ändå... Nu tycker jag att snön ska försvinna!! Låt våren, sommaren komma! Massa blommor och solsken!! Det där nånting jag saknar jättemycket! I Ungern det är redan vår, dom tidiga vårblommorna har redan börjat komma! Påsken är varm, grön och blommig!! Saknar klimatet!! Jag har aldrig varit en vinter tjej, kommer aldrig bli heller! Sommar, varmt, grönt, blommigt! Så ska det vara! Snö får vara under december, för att finns inte finare än vit jul! Ojj vad jag låter bittert och sur, men så är det! Säger bara som det är! Och kan vara lite sur med, har sovit dåligt... Hade lite krampigt inatt, vände på mig var femte minut och sov bara inte bra. Och blev brydd när telefonen ringde 02:07... Hmm... Var redan halv vaken så det gjorde inte mycket. Det var Tirja, så jag ringde tillbaka, men kom fram att hennes telefon som håller på, det var inte hon som ville ringa. Tur, blev lite rädd att det har hänt nånting! Men hon mådde bra, alla mådde bra 😊

Idag blir en vilodag.. Är så trött... I fredags natt sov jag 12 timmar! Lördags natt typ 8, plus igår sov jag bort halva dagen med... Somnade 12,vaknade runt 16... 😵 men det hjälper bara inte... Blir inte piggare ändå... Behöver mer näring, skulle behöva mat! Men det får ligga på hyllan ett tag till... Får se vad domen blir idag om jag får ta tag i dietisten.. Hon kommer inte bli så glad när hon kommer höra hur det går... Men jag gör mitt bästa... Mer kan jag inte göra... Och så ska ringa till fl också nu under veckan och boka in tiden, men vill en dag när Gustav jobbar! Vill inte träffa någon annan! Punkt slut...

Hjärtat har åkt halv7 och jag ska fortsätta sova tror jag. Prinsessan hade en fin gympapass igår kväll och lite imorse med 😊 älskade lill tjejen ❤️

Åh och min present från mamma är på väg!! Får en bärbar dator.. Det är inte hon som betalar hela, en del bara förstås! Fina presenter fick jag i år: badkar, blomma, geléhallon av hjärtat, pengar, blomma av fam Persson, presentkort på H&M av mina systrar, av Hans kommer bli klippningen (äntligen ska jag klippa håret! Har inte gjort det sedan våren 2013) och så var det blomma av mamma med... Av mina födelsedags pengar köpte jag lite saker på ebay: gelé nagel startkit, en del nagel grejer: dekorationer, osv... Och lite annat med tror jag ... 😊 minns inte, blev en del😊 ebay är bra shit!!! Billigt och bra! Och man får pengarna tillbaka om varan inte levereras.. Det hände med mig med, jag fick aldrig termometern, men pengarna var tillbaka 2 dagar efter jag har skrivit till säljaren. 

Och imorgon kommer fina tjejer hit och hälsar på!! 😊Lyckan kan inte vara större! Emelie, Madde, Anneli och Johanna! ❤️ Och dom kommer också ha paket med sig! Gull tjejer! Paketet är från Nathalie med! Åh vad jag saknar henne! Igår Skype-ade vi lite, var roligt och få höra hennes röst! Men snart är det Maj och då kommer hon hem!! Älskade vännen! ❤️

Näe ögonen går i kors, lite sömn till och sedan ringa hit och dit





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela