mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Det är så att man vill grina.....vädret alltså...

Publicerad 2014-05-08 10:45:44 i Allmänt,

Det är ett skämt! Snöar som in i helvete och det är maj! Om jag ska vara ärlig så hatar jag det här! Verkligen hatar! Jag är inget vinter tjej,och i maj då ska det vara grönt,sol,blommor,värme! Åh det jag saknar,klimatet i Ungern! Jag har alltid saknat det,kommer alltid göra,aldrig i hela livet kommer jag gilla hur det är här!! Jag älskar stället Aspås,fint utsikt,lugnt,älskar Linnéa och Tomas! Älskar man sin familj då tar man och står ut med allt! Och kanske för många inte förstår när jag säger att det här vädret och si och så...alla säger bara,ja men så är det,det är vanligt.. Nej inte för alla/mig,jag född/uppväxt i ett helt annat klimat då är det inte så lätt! Flyttat hit som vuxen och då kan man inte ställa om sig,ställa om kroppen! Jag,min kropp behöver sol,värme,inte 6-7 månaders mörkhet,kallt och snö! Dom som född här,deras kropp är inställd till det här klimatet,ni står inte ut med värmen så bra... Så vi fungerar tvärtom! Som ni inte förstår varför jag klagar när det är -10/-30 och inte kan vänja mig så förstår inte jag varför ni klagar när det är +30.... 😊

Annars idag är en lugn dag,sessan vilar,lite utmattad efter gårdagen och likaså mamman med så vi vilar och vilar! Vi saknar mannen i huset,längtar efter han! Fick en snabbvisit av favvo tjejen Nathalie idag och hon hade med sig fint paket!Tack fina du!

Vikten står kvar,gick upp 0,3 och står där... Förigår var jag träna sist tänkte köra igen ikväll...kanske.... Är trött och motivation är borta just nu så får väl se. Vill hellre mysa med min lilla familj ikväll! Älskar min fästman och min dotter så otroligt mycket! Livet utan dom hade varit tomt! Vill aldrig vara ifrån dom! Saknar gubben varje dag när han är på jobbet sitt! Vet det är sjukt att man kan sakna någon som man ser,håller om varje dag och är borta bara på dagarna, men det är så: jag saknar honom! Jag saknar honom även när han sitter i soffan bredvid mig när vi inte säger mycket till varandra, när han är i sin lilla värld och jag är trött.. Att man kan älska någon som jag älskar han det visste inte jag! Hittat min soulmate,hittat han,med stora H!! ❤️ 

Blunda en stund innan Linnéa vaknar! .....nopp inget blunda för mig,hon håller på vakna😊

Just ja,igår kom ett fint paket från Andi till Linnéa! Massa fint i 😊❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela