mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Länge sedan...

Publicerad 2014-05-29 13:07:40 i Allmänt,

Ojj vad länge sen... Och jag tror det blir en paus här.... Och ska skaffa en annan blogg som ingen kommer få adressen till... En helt privat,gömd där kan verkligen skriva ner allt,hur jag känner,vad jag känner,hur jag mår,hur allt är på riktigt... Behöver det... Man måste skriva av sig allt,sånt med som man vill absolut inte berätta för någon,sånt som man skulle aldrig kunna säga till någon... Rena sanningen om livet,om känslor förstås... 

Annars livet som det är,dagarna går... Mina dagar ser exakt likadana ut: vakna tidigt,mata Linnéa,försöka hinna med att städa,tvätta,ta hand om Linnéa,ta hand om Tomas,laga mat,fixa i hemmet när orken finns och lägga sig..... 

Näe Linnéa gråter så over and out.. Min älskade lilla sjuklingen 😟❤️❤️❤️

Som sagt... Pause här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela