mylifemyjourney.blogg.se

...My journey counts... My life,my days,my way...

Sista veckan

Publicerad 2014-05-04 13:03:29 i Allmänt,

Känns som att det blir mer och mer bara ett inlägg/ vecka.. Men det gör inget... Hinna med att skriva det gör jag (oftast) och har så mycket tankar,funderingar att skriva om, men blir inte av, känner inte lusten för det. Veckan har gått bra och fort! Älsklingen hade kort vecka igen och det gillas skarpt! I onsdags var jag och Linnéa på öronmottagningen och det gick hur bra som helst! Sedan var vi hos Tirja en sväng,efter det handlade vi och på vägen hem skulle stanna och skriva in mig på gymmet i Krokom (dom har personal där bara på onsdagar 15-18) men självklart var ingen personal den dagen (sista april)... Men då bestämde jag mig för att åka in till stan och skriva in mig där på fredagen... Och det gjorde jag,det gick bra tills jag ville gå in på gymmet igår med min "nyckel".... Funkade inte..... Tur som var jag åkte med svärmor så jag kunde gå in med henne... Imorse åkte jag dit,men samma sak... Ingenting... Då tog jag numret från dörren som är till akutfall och ringde upp sådär lagomt halv8 på en söndag morgon! En inte det minsta trött kille svarade och hjälpte mig! Kom fram att dom har lagt i mig fel i systemet så det vart tjorv.. Men klicka hit och dit och whhoooops min nyckel och kod fungerade! 😊 så blev träning idag med! Gött! Efter det handlade jag,gjorde lite mat,badat,badat Linnéa,nu sover hon här i min famn efter lite mellis! Och jag ska fika lite och fixa naglarna! Älsklingen tog och hade/har Linnéa dag så jag får lite egentid,och göra saker för mig själv! Och det behövdes kan jag lova!! TACK bästa älsklingen för det! Skönt att kunde vara ensam,för mig själv lite i gymmet och sedan hemma i badet! Man behöver det lilla 'getaway' och vara ensam lite ibland! Man ska kunna ta hand om dig själv också för att orka med och kunna ta hand om andra,min lilla familj! ❤️ 

I torsdags var det stora dagen: Nathalie och Erik kom hem från Teneriffa efter 4 månader!! Så Linnéa och jag åkte till flygplatsen att välkomna hem dom! Där mötte vi resten (några) av gänget.. Efter det åkte vi till Max och äta,hela gänget.. När vi kommer in där sitter Tälsklingen,Isak,Annika och Patrik! Det var överraskande! Efter dom har åkt tittade jag ut genom fönstret och vad ser jag: kommer mot Max Tirja,Anders och Aila! 😊 haha.. Att halva släkten bestämde sig för att äta på Max utan att prata med varandra! 😊 här kan man inte bli fri av släkten,göra nånting utan dom!!hahaha

Näe nu ska jag försöka lägga ner sessan i sin säng och ta hand om mig själv lite! Och gubben sitter och krogar på med sin älskade pc spel ❤️

Trevlig söndag på er!

Now I'm back! Nu kör jag: 





Peace out 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Susanna

30 årig kvinna,som bor tillsammans med sin fästman i Aspås och väntar första barnet. Jobbar inom hotel-restaurang-turism..Gillar matlagning,bakning,make-up,fixa naglar,fotografering,och mycket mer...

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela